dilluns, 7 de febrer del 2011

Planificació material: per plató i equip ENG

Què necessitem?
o    Plató (3).
o    3 càmeres
§  1. Pla general.
§  2. Pla mig presentadora.
§  3. Croma de les eleccions.
§  Possibilitat teleprompter.
o    Càmera ENG.
o    Micròfon per càmera ENG.
o    Micròfon mòbil (petaca).
o    Trípode per ENG

Quan enregistrem?
- Dia 14 i 15 de desembre de 2010
                               -Material:  equip ENG (Càmara, trípode i micròfon)
·         Dia 17 de desembre de 2010 (de 15h a 16.30h).
-Plató: plató amb 3 càmeres i croma

  • Dia 16 de desembre de 2010 (abans de les 18h)
-          Estudi Avid amb capacitat de captura d’imatge.

Les dates d’enregistrament han estat modificades pels constants conflictes que hem tingut amb els tècnics pel que fa a la cessió dels platós. Finalment, hem enregistrat el programa el dia 12 de gener 2010 (18.00 a 20.00 hores) i hem capturat l’imatge a l’estudi d’Avid el 14 de gener 2010 (12.00 a 15.00 hores).

Document inicial de planificació:

A)     VÍDEO DE L’INFORMATIU
·         Dia 13 de desembre de 2010: vistiplau del guió i donar per acabada l’escaleta i el mateix text.
·         Dia 14 de desembre de 2010: anar a recollir l’equip ENG: Càmera, trípode i micròfon. (Totes les integrants del grup).
·         Dia 15 de desembre de 2010, matí: enregistrament a l’exterior: stand up i captació imatges externes. (Totes les integrants del grup).
·         Dia 15 de desembre de 2010, tarda: retornar l’equip ENG a la facultat.
·         Dia 16 de desembre de 2010, abans de les 18h: estudi Avid amb capacitat de captura d’imatge. (Pendent de confirmació)
·         Dia 17 de desembre de 2010, de 15 h a 16.30 h. Enregistrament de l’informatiu al plató: 3 càmeres i croma. (Pendent de confirmació)
·         Vacances de Nadal: edició de l’informatiu. A càrrec de l’encarregada d’edició del nostre grup.
·         Dia 10 de gener de 2011: Quedada conjunta per donar vistiplau a tot el material.

B)     PÀGINA WEB O BLOG DEL INFORMATIU
·         Dia 14 de desembre de 2010: elecció de la plantilla per a la pàgina web i edició de la pàgina web.
·         Dia 10 de gener de 2011: penjar informatiu finalitzat a la pàgina web.

C)      CANAL YOUTUBE
·         Dia 10 de gener de 2011: fer un compte al youtube per penjar el vídeo.
·         Dia 10 de gener de 2011: penjar l’informatiu finalitzat al canal youtube.
D)     BLOG DEL TREBALL
·         Dia 13 de gener de 2011
L’actualització dels continguts digitals es realitzarà paral·lelament a la edició i realització dels mateixos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada