dimarts, 8 de febrer del 2011

Fase 2 i la seva respectiva correcció


 SEGUNDA FASE
1.       Tipo de medio o atributo (texto, vídeo, imagen, equilibrio, etc.)
2.       Soporte a utilizar (CD, CD-ROM, Internet, DVD, etc.)
3.       Software necesario para la producción y desarrollo del producto
4.       Tiempo estimado de producción y desarrollo del material
5.       Equipo humano necesario (redactores, documentalistas, técnicos de sonido, diseñadores web, informáticos, publicistas, etc.)
6.       Precedentes o modelos que puedan servir de referencia

1.       Realitzarem un vídeo de 20 minuts que es convertirà en la primera emissió del nostre informatiu. La intenció no és fer el programa pilot sinó un informatiu que es suposi de llarga durada però farem la primera emissió com a exemple.

2.       En primer lloc, crearem un canal al youtube sobre el nostre programa on penjarem el vídeo de la primera emissió.
En segon lloc, de la mateixa manera que hi ha programes que tenen la seva pròpia pàgina web, nosaltres crearem un blog exclusiu del programa on penjarem el link al nostre canal del youtube per a que els nostre seguidors puguin seguir el programa i d’altres informacions relacionades amb el treball com pot ser el guió del programa, l’escaleta, etc.

3.       Encara no sabem del cert quins programes utilitzarem però segurament necessitarem un software de captura de la imatge de vídeo i un software d’edició de vídeo[R2] .

4.       A l’hora de començar un projecte no sabem exactament quan temps hi dedicarem, tanmateix presuposem que serà una feina llarga referent al vídeo[R3] , ja que hem de preparar els continguts, l’escaleta i després realitzar el vídeo[R4] . Finalment, dedicar el nostre esforç final a l’edició. A més a més, també dependrà de la disponibilitat dels espais de la UAB per a accedir al plató i poder enregistrar-ho. Pel que fa al blog i al canal del youtube creiem que no ens requerirà tant esforç ni temps. Podríem dir que ens situem en aproximadament, un mes, un mes i mig.

5.       - Redactors, ja que haurem d’adaptar les notícies que s’emeten als informatius a un llenguatge i a una forma més adient per a un públic adolescent[R5] .
-          Tècnics de so, ja que haurem de fer un plató i necessitarem algú que faci entrar les músiques, regular els micros, etc.
-          Càmeres, almenys necessitarem un o dos càmeres per enregistrar el plató i l’stand-up. Pel que fa els vídeos, els extraurem d’agències de notícies ja elaborats.
-          Una persona que s’encarregui de crear, desenvolupar i controlar el blog del programa i el canal de youtube.
-          Realitzador que s’encarregui de coordinar les feines al control.
-          Tècnic de VTR.
-          Mixer.
-          Grafista.  




 [R2]Elijan alguno que tengan a mano y que manejen para depender lo menos posible de otros.
 [R3]heu de fer un cronograma per no “agafar-nos” els dits. Prepareu ja el crono.
 [R4]Distribuya el tiempo en 2 meses (diciembre, enero) y además asignen ya responsabilidades.
 [R5]Disposeu d’aquests perfils perquè us ajudin?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada